Меню KDT
ӨНІМДІ ҚАЙТАРУ ЖӘНЕ айырбастау САЯСАТЫ
1. Жалпы ережелер
Бұл қайтару және айырбастау саясаты Қазақстан Республикасының заңнамасына, оның ішінде «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Заңына, сондай-ақ тамақ өнімдерінің айналымын реттейтін санитарлық нормалар мен ережелерге сәйкес әзірленген.
2. ТІРЕК сападағы өнімді қайтару және айырбастау
«Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 30-бабының 1-тармағына сәйкес тиісті сападағы тамақ өнімдері қайтарылуға немесе айырбастауға жатпайды.
3. САПАСЫ ЖОҚ өнімді қайтару және айырбастау
Сатып алушы келесі ақаулар анықталған жағдайда өнімді қайтаруды немесе айырбастауды талап етуге құқылы:
●Тауардың бұзылуына әкеліп соқтыратын қаптаманың бүтіндігін бұзу;
●Бұзу белгілерінің болуы (бөтен иіс, түсінің өзгеруі, консистенциясы және т.б.);
●Тауардың тапсырыс берілгендермен сәйкес келмеуі (атауы, саны, салмағы және т.б. бойынша);
●Тауарды сатып алушыға беру кезінде сақтау мерзімінің аяқталуы;
●Сатушының кінәсінен өнімді сақтаудың температуралық режимін бұзу.
4. Талаптарды қайтару және қарау тәртібі
4.1. Мәселені барынша тез және объективті қарау үшін өнімді алған сәттен бастап 24 (жиырма төрт) сағат ішінде шағым беруді ұсынамыз. Кез келген жағдайда тауардың сапасына қатысты шағымдар белгіленген жарамдылық мерзімі ішінде қабылданады.
4.2. Шағым беру үшін сатып алушы мыналарды қамтамасыз етуі керек:
●Сатып алу фактісін растайтын құжат (қолма-қол ақша немесе сату түбіртегі, электрондық чек, шот-фактура);
●Ақауды немесе сәйкессіздікті анық растайтын фото немесе бейне материалдар;
●Қайтару себебінің қысқаша сипаттамасы.
4.3. Шағымдар олар келіп түскен сәттен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде қаралады.
5. Талап арызды қарау нәтижелері бойынша шешімдер
Шағымды қарау нәтижелері бойынша сатып алушыға келесі шешімдердің бірі ұсынылуы мүмкін:
●Бұйымды сапалы ұқсас өніммен ауыстыру;
●төленген ақшаны қайтару;
●Тараптардың өзара келісімі бойынша өтеудің өзге де нысаны.

Платформа сервистерін көріңіз